Miroslav Jirků upřednostňuje raději aktivní trávení dovolených. A to především ježděním po horách na kole nebo lyžováním. České hory ho na kole vždy dostanou; ovšem vzpomínka na zimní Neapol na jihu Itálii, na to se nedá zapomenout. Přesto říká “teď se uvidí.” S manželkou se totiž chystá na dovolenou mateřskou. Mirek obdivuje jih Španělska a místní kulinářské umění specialit, které ochutnával na své pracovní cestě.
Miroslav Jirků (*1979), brand manager ve společnosti Avast, žije trvale v Brně. Jezdí automobilem značky Honda a jeho vysněný model automobilu je Aston Martin. Není Aston přeci jen na brněnské silnice škoda? Mezi jeho nejoblíbenější značky patří Avast, Apple, Pilsner Urquell. Na své prozatím neuskutečněné cestě kolem světa by vzdušnou čarou urazil zhruba 61 952 km. Navštívil by rád Kubu, Jar a Aljašku.
To je těžko říct, asi Neapol a jižní Itálie v zimním období. Ale české hory na kole mě taky vždycky dostanou.
Izrael, Tibet, Nový Zéland, Galapágy, Aljaška, Argentina, Chile, Brazílie, Kuba, JAR.
Zdroje fotografií (photocredit): 1. Jeruzalém, Izrael, 2. Kangri Karpo, Tibet, 3. Wellington, Nový Zéland, 4. Wellington, Nový Zéland, 5. Galapágy, 6. Juneau, Aljaška, 7. Salta, Argentina, 8. Puerto de Ushuaia, Argentina, 9. Iquique, Chile, 10. Brazílie, 11. La Habana, Kuba, 12. JAR.
Naposledy jsme cestovali po Sardinii. Teď se s manželkou chystáme na mateřskou dovolenou.
Gibraltar a jižní Španělsko. Španělští hostitelé předvedli spoustu kulinářských specialit a fakt se jim to povedlo.
Když se mě v Istanbulu tak dlouho snažili okrást, až se jim to povedlo.
Na základě odporučení přátel, ale důležitou roli hrají i emoce.
S cestovními kancelářemi nejezdím vůbec. Letecký přepravce? Asi Fly Niki.
Krkonoše, Šumava, Moravský kras a Slovensko.
Tak na půl. Mám rád hory v zimě, ale i v létě.
Dosud to bylo aktivně. Děťátko teprve čekáme, tak pak se uvidí.
Kreditní karta, mobilní telefon a pas.
Nejsem fotograf, takže fotím kompaktem Panasonic DMC-FX550.
Celkem: 61 952 km (vzdušnou čarou)
Zdroj (photocredit) úvodní fotografie: Christopher Chan
Facebook komentáře:
Při nákupu zájezdu v režimu first minute mohou Češi v letošním roce ušetřit v průměru 18 % z katalogové ceny pobytu. Vyplývá to ze srovnání nabídek cestovních kanceláří na sezónu 2013, které provedla cestovní agentura Invia.cz. Díky včasnému nákupu mohou lidé získat k zájezdu bonusy navíc. Letos cestovní kanceláře nabízí ve větší míře parkování na […]